Ons bedrijf
Reserveren bij SchipholService
Reserveren kan telefonisch: 0570 60 00 01 tijdens kantooruren van 09.00 - 17.00 uur of via de pagina reserveren
Zodra u uw vluchtgegevens ontvangen heeft, adviseren wij u te reserveren.
Voor een vlotte telefonische afhandeling, vragen we u uw postcode, huisnummer en vluchtgegevens gereed te houden.
Uw reservering
- Na uw reservering krijgt u van ons een bevestiging per post of email. Controleer deze altijd op eventuele onjuistheden.
- De middag voor uw vertrekdag bellen wij u tussen 13.00 en 17.00 uur op om uw ophaaltijd van de taxi door te geven.
Het vertrek
- Bagage; Per betalende passagier is inbegrepen; 2 koffers en 1 stuk handbagage.
- De taxichauffeur zorgt uiteraard dat deze op de afgesproken tijd bij u voor staat. Daarentegen heeft de taxichauffeur een tijdsmarge van 15 minuten voor-en na de afgesproken tijd.
- Het verschuldigde bedrag geeft u bij aanvang van de rit aan de taxichauffeur.
Aankomst op Schiphol
- SchipholService bewaakt de aankomsttijden van uw vliegtuig bij terugkomst.
- Bij vertraging of eerdere aankomst van uw vlucht hoeft u geen contact met ons op te nemen, wij houden de aankomsttijden/ wijzigingen regelmatig in de gaten.
- Nadat u uw bagage heeft opgehaald meldt u zich bij de STA balie. Deze STA-balie bevindt in aankomsthal 4 van Schiphol (zie plattegrond). Na melding bij de STA-balie proberen wij uw wachttijd tot een minimum te beperken.
- De STA baliemedewerker geeft aan de taxichauffeur van SchipholService door dat u zich gemeld heeft en de taxichauffeur zal u persoonlijk ophalen bij de STA-balie.
- Indien u op een andere luchthaven aankomt spreken wij van te voren uw afhaalplaats af.
Buiten kantooruren kunt u wijzigingen (bijv. vluchtnummer, tijd) of andere dringende zaken doorgeven middels: +31(0) 570-60 00 01. De uitgebreide Algemene Voorwaarden kunt u nalezen op onze website of zijn op aanvraag verkrijgbaar.
Wij wensen u een heel prettige reis-en verblijf en hopen u in de nabije toekomst van dienst te kunnen blijven.
SchipholService